Для ВАС батьки

Шановні БАТЬКИ!
Заклад дошкільної освіти запрошує дітей середнього та дошкільного віку.
Основні засади, на яких Ґрунтується організація навчально-виховного процесу в нашому садочку:
- "Здоров´я дитини - понад усе!";
- розвиток творчості й фантазії у дітей і працівників;
- створення в закладі доброзичливого мікроклімату між дорослими і дітьми;
- врахування індивідуальних психолого-анатомічних особливостей кожної дитини;
- підготовка дітей до навчання в школі.
В закладі функціонують дві різновікові групи. Працюють 2 групи 8-годинного перебування (08.00 - 17.00). Заклад дошкільної освіти у своїй роботі керується:
- Законом України "Про дошкільну освіту";
- Законом України "Про освіту";
- Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні;
- Положенням про дошкільні навчальні заклади;
- Власним Статутом та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти, це:
- створення умов для повноцінного виховання, навчання та комфортного перебування дітей;
- взаємодія сім´ї та дошкільного закладу з питань формування фізичного, психологічного та соціального здоров´я дошкільників;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду.
Відповідно до вимог Базової програми "Українське дошкілля" та «Впевнений старт». У всіх різновікових групах створено предметно-ігрове середовище, яке сприяє повноцінній реалізації потенційних сил дитини. Протягом усього дня перебування в садочку та в процесі навчальної діяльності діти набувають життєвих навичок, отримують знання про оточуючий світ, оволодівають універсальними засобами життєдіяльності. Турбота про фізичне та психічне здоров´я завжди була і залишається одним із пріоритетів закладу, тому педагоги всебічно сприяють оптимізації рухового режиму, використовуючи всі засоби фізичного виховання в різних організаційних формах. Мовленнєва компетентність дошкільника, як запорука успішної підготовки до навчання у школі впроваджується у повсякденному житті, включаючи заняття, ігрову діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою.
Важливого значення в роботі набувають питання виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до себе та ближнього: самосприйняття, впевненість, радість власної спроможності, почуття свободи, помірковане ставлення до труднощів, критики, помилок, переживання, співчуття та співрадості, готовності допомагати, проявляти прихильність один до одного.
У поліпшенні якості роботи вихователів велике значення мають педагогічні ради, семінари-практикуми, тренінги, колективні перегляди занять, конкурси.
Працівники дошкільного закладу велику увагу надають оздоровленню та загартуванню дітей.
Музично-естетична діяльність дитини в дошкільному закладі розглядається як цілісна система, в якій усі види діяльності в поєднанні їх змістовного, мотиваційного та операційного моментів спрямовані на розвиток і виховання музичної активності, ініціативи дітей. Також музикотерапія використовується і на заняттях з фізичної культури та образотворчої діяльності
Направленість методичної допомоги закладу спрямована на формування педагогічної компетентності педагога, його професійної зрілості щодо впровадження Базової програми виховання і навчання дітей від двох до семи років.
В нашому садочку працює дружній колектив педагогів та обслуговуючого персоналу , який має багаторічний досвід спілкування з дітьми різного віку. Наші основні критерії у роботі - вміння педагога з повагою відноситися до дитини, з розумінням перейматися проблемами дітей, щире бажання прийти на допомогу у важку хвилину не тільки дитині, а й батькам, і своїм колегам.
Наші співробітники - це творчі, ініціативні, відповідальні, справедливі люди, для яких робота не лише необхідність, а перш за все величезна відповідальність і задоволення.