Моніторинг

«Підсумки моніторингу навчальних досягнень дошкільників"

         На виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів від 14.12.2011 р. № 1283 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти», державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, з метою моніторингу якості освітнього процесу у закладі дошкільної освіти, аналізу та визначення заходів роботи з дітьми, які мають недостатній рівень сформованості основних компетенцій упродовж 2020 року був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно до віку, вивчено стан підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, намічені заходи роботи з дітьми, які мають низький рівень підготовки та проведена відповідна робота.

     Моніторингове дослідження розвитку дітей було проведено у всіх групах закладу дошкільної освіти на виконання Базового компоненту дошкільної освіти. Педагогічне вивчення розвитку дітей здійснювалося згідно термінів складеного плану.

    Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведені картку результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

    Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.

    Вихователь Кочетова Т.М. аналізувала та узагальнювала дані педагогічного вивчення на основі результатів моніторингу, на нарадах були проаналізовані результати та за динамікою змін у розвитку дошкільників були визначені необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією Базового компонента дошкільної освіти, внесені корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому. 

Підсумкові результати моніторингу розвитку дітей за 2020 - 2021навчальний рік показали:

  Моніторингом було охоплено 17 (100%) дітей молодшого дошкільного віку, 3- 4го року життя (група «Білочки» - 17 дітей). Аналіз розвитку дітей молодшої групи «Білочки» показав, що 2 (10 %) дітей мають високий рівень розвитку відповідно до віку, 14 (80 %) дітей - достатній рівень розвитку та 2 (10 %) дитина має середній рівень розвитку за всіма освітніми лініями Базового компонента, крім освітньої лінії «Гра дитини». Дітей початкового рівня розвитку немає.

Моніторингом було охоплено (100%) дітей старшого дошкільного віку (група «Гномики» - 19 дітей). Аналіз розвитку дітей старшої групи «Гномики» показав, що 13 (68 %) дітей мають високий рівень розвитку відповідно до віку, 6 (32 %) - достатній рівень розвитку. Дітей середнього та початкового рівня немає.Діти повністю готові до навчання в школі.     Це свідчить про результативну роботу педагогів (Кочетової Т.М., Борис В.Л), які використовували у своїй роботі ефективні методи та прийоми, які дали можливість дітям активно мислити, висловлювати свою думку, займатися пошуковою діяльністю, проявляти творчість, тобто оволодівати технологією життєтворчості.                                                  Аналіз якості освітнього процесу, рівня сформованості компетентностей дітей дошкільного віку за програмою «Українське дошкілля »,» Впевнений старт» виконання Базового компонента дошкільної освіти за підсумками навчального року дає підстави вважати, що діти засвоїли програму, робота була вагомою та результативною, як результат - якісна підготовка дітей до навчання в школі.                                                                                                                         Виходячи з вищезазначеного, рекомендується:                                                                                                                                                   Усім педагогічним працівникам:                                                                                                                                                                             1.1. Працювати над реалізацією завдань програми «Українське дошкілля », » Впевнений старт» на виконання завдань Базового компонента дошкільної освіти.                                                                                                                                                             1.2. Активно впроваджувати інноваційні методи та прийоми для підвищення пізнавальної активності дітей.                     1.3 Забезпечити батьківські інформаційні стенди необхідною консультативно-просвітницькою інформацією.                 1.4. Проводити роз'яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.                                         Вихователям груп:                                                                                                                                                                             2.1. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які потребують підвищення рівня відповідних компетентностей.                                                                                                                                                                                                                  2.2. Провести роз'яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботи з дітьми в дома з розвитку пізнавальної сфери, мовлення, художньо-естетичного, логіко-математичного розвитку.

2021   ДНЗ "Дзвіночок" с.Осташки вул. Глібова 6     31315
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати